15.03.2018
Віталій Дроздов: Як вашій радіостанції дістатися вершини рейтингів і залишитися там?
Про семінар для радійників, про освіту та самоосвіту, про те, як обігнати конкурентів і відкрити нові бізнес-горизонти, про формулу успішності бренду, та ще багато про що розповів в інтерв'ю генеральний продюсер «ТАВР Медіа», генеральний директор радіомережі «Хіт FM» Віталій Дроздов.
1. Віталію, в березні, 23-24 числа Ви виступаєте в ролі топ-спікера на семінарі UkrainianMedia E-School «Як вашій радіостанції дістатися вершини рейтингів і залишитися там». Такий досвід - не новий для вас?
- І так, і ні. Я досить часто виступаю перед різною аудиторією на тему радіо. Але такий семінар, на якому провідні радійники з регіонів зустрінуться з провідними радійниками з Києва та обговорять, як робити найкраще сучасне радіо - такий досвід у мене вперше. Гадаю, це буде максимально корисний та цікавий семінар.
2. Розкажіть, яким буде цей захід? Якій аудиторії буде цікавим цей івент?
- Ми чекаємо на всіх людей, які працюють в творчих або близько-творчих відділах на радіо і хочуть робити свою справу на більш високому професійному рівні, з правильною теоретичною підготовкою. В основному це - програмні директори, креативні директори, художні керівники, редактори або люди, які хотіли б ними стати в майбутньому. Як правило, на регіональних радіостанціях немає чіткого поділу за функціоналом – одна й та сама людина може виконувати функції і програмного директора, і продюсера, і креативного директора, і копірайтера, і ведучого ранкового шоу. Ось усіх цих працівників творчих частин радіостанції, які хочуть розвиватися далі, ми і чекаємо на нашому семінарі. Протягом двох днів ми поговоримо про найважливіші напрямки в роботі радіостанції, про головні «кнопки», на які повинна натискати радіостанція, яка хоче досягти довгострокових результатів у рейтингах і побудові бренду. Згадаємо коротко основи, але головну увагу приділимо точному налаштуванню, сучасним світовим трендам і особливостям української аудиторії, як ми їх розуміємо на основі наших досліджень і досвіду. Ми запросили спікерів, які на своїх позиціях є успішними вже багато років. Упевнений, вони поділяться якимись своїми секретними рецептами. Одним словом, семінар побудований з урахуванням охоплення всіх найважливіших зон діяльності радіостанції як творчого організму.
3. Які головні акценти можете назвати, які очікують на учасників заходу?
- Як я вже зазначив раніше, головні акценти - сучасні методи та підходи в програмуванні та маркетингу, а також нюанси та специфіка української аудиторії.
4. Програма мінімум і програма максимум, яку Ви собі ставите як спікер. Які Ваші особисті очікування від учасників семінару?
- Програма-мінімум - це дати учасникам ті знання, з якими їм легше буде робити свою справу успішніше. Програма-максимум - щоб внаслідок цього загальний рівень радіо в країні став вище. Це дуже важливо для нашої галузі та нашого спільного успіху. Чим вищим буде рівень радіо в Україні, тим більше уваги та довіри буде з боку радіослухачів, і тим більше буде уваги рекламодавців. І тоді в нашої галузі - явно довгі і райдужні перспективи в майбутньому.
5. Чому Ви навчаєтеся як наставник, лектор у учасників?
- Мені цікаво, як мислять сьогодні регіональні радійники.
6. Назвіть чек-лист (5 китів), на Вашу думку,для створення успішного бренду радіо.
- Правильний маркетинг, точна робота з музичним форматом, вибудуване ранкове шоу, логічне програмування, цільове просування.
7. Який особисто для Вас найцікавіший і найкращий спосіб освіти?
- Для мене є три найуспішніших способу професійної освіти: Читання зарубіжної Інтернет-преси, новин радіо-ринку, тематичних статей і книг; Інформація з семінарів і конференцій; Спілкування в перервах цих конференцій з учасниками, обмін думками та ідеями. Думаю, другий і третій пункт ми забезпечимо по повній програмі на нашому семінарі.
8. У чому полягає найбільша цінність будь-якого бренду? Чи існує універсальна формула успіху?
- У тому, що люди хочуть робити ці бренди частиною свого життя. Універсальної формули, думаю, немає. Але є методи, які, при правильному застосуванні, можуть привести до гарних результатів.
Джерело: http://www.nam.org.ua/news/novini-nam22/vitaliy-drozdov-yak-vashiy-radiostantsiyi-distatisya-do-vershini-reytingiv-i-zalishitisya-tam40/