16.02.2021
Інтерв'ю Виталія Дроздова telegram-каналу detali
Про музичні тренди на радіо
У ТАВР Медіа 8 станцій. У кожної з них свою нюанси по трендам. Загальний тренд останнього десятиліття - це сегментація смаків аудиторії. Дроблення аудиторії на більш вузькі споживчі ніші. Це стосується не тільки музики, а й культури в цілому.
Про вплив пандемії на музичні смаки радіослухачів
Безпосереднього впливу пандемії саме на стилі музики я не побачив. Все-таки тренди в смаках - це трохи довше, ніж 1-2 квартала. Те, що виразно змінилося - деяка частина музики стала інтимніше. Музика, яку зручно слухати в навушниках або наодинці з собою. Де більше уваги до деталей. Де більше повітря і, найчастіше, таємниці.
Про треки, які потрапляють в ротацію
Поп-трек повинен бути про слухача, а не про артиста. Він повинен мати два-три хука. І якусь свою унікальну унікальність. Спочатку члени музради прослуховують по три рази індивідуально треки, потім прослуховують їх разом і обговорюють.
Про вплив особистих відносин з артистом на ротацію треку
Намагаємося уникати впливу цього фактора і бути справедливими у визначенні, що ставити в ефір. Сподіваємося, що відносини не впливають на постановку в ефір. Хоча теплі відносини є.
Про формулу комунікації: "Радіостанція + менеджер артиста"
Для мене важливо, щоб менеджер надсилав пісню заздалегідь і інформував про її медіа-успіхи незалежно від того, чи потрапила вона в ефір наших станцій. Повідомляв про важливі акції артиста, заходи, концерти. Багато хто боїться - чи не будуть настирливими. Я скажу так - обидві крайнощі погані: як надмірна настирливість, так і повне нічого-ні-роблення. Контакт повинен бути наполегливим і регулярним.
Про успіх пісні на радіо: якість треку VS популярність артиста
Якість треку все-таки вище. Але ще вище здатність потрапити в так званий Zeitgeist, дух часу. Коли пісня ловить цей дух, успіх величезний.
Джерело: https://t.me/s/detali_agency/83