Дата: 16 липня 2025
Клієнт:
Категорія:
Задачі бренду:
Зробити бренд TOP of MIND, та збільшити частку ринку серед батончиків.
За допомогою яскравих колаборацій, щоб привернути увагу споживачів до бренду Kit Kat.
Зробити це через емоційну мову – хітової української музики, яка є трендовою серед молодіжної цільової аудиторії бренду.
Реалізувати наймасштабнішу колаборацію року в рамках музичного проекту «Великий Весняний Концерт» на Хіт FM.
Мільйони слухачів радіо зроблять музичну перерву разом з Kit Kat і зануряться в святкову атмосферу музичних прем’єр TOP-20 українських артистів.
Дивіться, як ми реалізували цю ідею:
Подвоєння частки ринку з 4,6% у 2023 році до 8,1% навесні 2024 року.
Охоплення понад 10 мільйонів людей.
Ефективна стратегія для клієнта.
Kit Kat став голосом перерви в усій Україні і продовжив успішні колаборації з кращими українськими зірками.