KitKat:

як збільшити свою частку ринку в два рази за допомогою WOW проекту

Дата: 16 липня 2025

Клієнт: 

Категорія:

Продукти харчування

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити лояльність споживачів

Яка була мета?

Зробити бренд TOP of MIND, та збільшити частку ринку серед батончиків.

За допомогою яскравих колаборацій, щоб привернути увагу споживачів до бренду Kit Kat.

Зробити це через емоційну мову – хітової української музики, яка є трендовою серед молодіжної цільової аудиторії бренду.

Запропоноване рішення на радіо

Реалізувати наймасштабнішу колаборацію року в рамках музичного проекту  «Великий Весняний Концерт» на Хіт FM.

Мільйони слухачів радіо зроблять музичну перерву разом з Kit Kat і зануряться в святкову атмосферу музичних прем’єр TOP-20  українських артистів.

Дивіться, як ми реалізували цю ідею:

Результат

Подвоєння частки ринку з 4,6% у 2023 році до 8,1% навесні 2024 року.

Охоплення понад 10 мільйонів людей. 

Ефективна стратегія для клієнта.

Kit Kat став голосом перерви в усій Україні і продовжив успішні колаборації з кращими українськими зірками.

Поділитись кейсом