TAVR Media та OMD Optimum Media Ukraine провели Audio Track в рамках NAM Summit 2025

TAVR Media та OMD Optimum Media Ukraine провели Audio Track в рамках NAM Summit 2025

06.10.2025

25–26 вересня в Києві відбувся NAM Summit 2025 – подія, що зібрала ключових представників українських медіа та рекламного ринку.

 

TAVR Media та OMD Optimum Media Ukraine активно підтримали саміт:

 

Ігор Чернишов, CEO TAVR Media, взяв участь у панельній дискусії «Лідери медіа про виклики і можливості 2025». Разом із керівниками провідних медіакомпаній він обговорив головні виклики для індустрії – від конкуренції з глобальними сервісами до впливу війни та економічної нестабільності. Окремо акцентували на перспективах: технологічних інноваціях і розвитку українського контенту на світовому рівні.

 

Володимир Педорич, комерційний директор TAVR Media, долучився до дискусії «Як ефективно використовувати можливості ШІ в аудіороликах», де разом із колегами розвіював міфи та показував практичні кейси роботи зі штучним інтелектом. Також він провів власний воркшоп «Аудіокреатив: який він має бути саме сьогодні і саме для вашого бренду» з інсайдами свіжого дослідження радіокреативу.

 

У рамках саміту було презентовано 3 кейси від команди продажів TAVR Media:

«Подія, яка об’єднала музику, вдячність і серця» – Альона Аляб’єва;

«Створення та розвиток нового бізнесу під час війни» – Едгар Єрофєєв та Антон Рева, CEO Аква Миргород;

«Від ритуалу до стратегії» – Анна Тріскальова.

 

А також кейс «Radio is the new black: Back to brilliant basics», який презентували Оксана Слюсарчук, Head of marketing Philips Ukraine, та Наталія Романенко, CEE Strategic Director, OMD Optimum Media.

 

Дякуємо організаторам NAM Summit за можливість обмінятися досвідом та поділитися експертизою. Попереду – ще більше нових ідей, партнерств та перемог для українських медіа!