Як ефективно зайти у високо конкурентну нішу і збільшити знання в категорії
Дата: 27 жовтня 2025
Клієнт:
Категорія:
FMCG / Мінеральна вода
Задачі бренду:
Збільшити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії / Збільшити продажі та залучити нових споживачів
Яка була мета?
Створювати новий бізнес завжди складно. А створювати його під час війни — справжній виклик.
На ринку мінеральних вод вже доволі багато сильних гравців. Але є ніша хлоридно-натрієві води, де ще є потенціал. Тому виникла ідея — відродити виробництво природної хлоридно-натрієвої води в Миргородському районі. Саме так народився бренд AQUA Миргород DETOX.
Антон Рева, CEO компанії AQUA Миргород DETOX, уважно проаналізував досвід великих гравців ринку і вирішив: настав час звучати на РАДІО. З головною метою збільшити знання бренду та стимулювати продажі.
Запропоноване рішення на радіо
Команда TAVR Media запропонувала провести дослідження перед стартом рекламної кампанії на радіо, та скористатись двома унікальними інструменти:
Radio Brand Lift — показав, що знання бренду DETOX серед цільової аудиторії становило 23% за рахунок інших активностей бренду до старту реклами на радіо.
2. Оптимізували її за тембром голосу, музикою та подачею.
В результаті фінальний ролик DETOX втричі перевершив середній показник конверсії і сягнув CTR 0,95.
Не менш важливе ефективне планування РАДІО, яке забезпечило максимальне охоплення цільової аудиторії бренду DETOX в пакеті Mega Alliance. Це наскрізне розміщення одночасно на 12 радіостанціях.
Мінімальна рекомендована тривалість рекламної кампанії на радіо — 6 тижнів. Із середньо тижневим охопленням — 50% цільової аудиторії DETOX. Та частотою контакту з повідомленням – 5 разів на тиждень.
Саме такий підхід забезпечує зростання знання бренду, що конвертується в продажі.
Важливо зауважити в цьому кейсі про синергію РАДІО та DIGITAL каналів.
Одночасно з рекламою на РАДІО бренд DETOX продовжував свої digital-активності — YouTube, соцмережі, онлайн-відео.
Завдяки чому РАДІО сформувало емоційне знання бренду, а DIGITAL – підсилив візуальну складову бренду.
Результати
По завершенню рекламної кампанії на радіо ми провели другий етап дослідження Radio Brand Lift, за результатами якого знання бренду DETOX зросло з 23,07% до 32,39%. Що становить +9,3 п.п. або 40% приросту знання бренду за шість тижнів реклами на РАДІО.
Висновки
Успішний старт нового бренду в категорії, де домінують сильні конкуренти. Підтверджена ефективність РАДІО як медіа для побудови знання бренду. Синергія РАДІО+DIGITAL посилила ефект рекламної кампанії.
Зростання знання бренду на 40%, що безпосередньо конвертувалось у продажі, про що повідомляє CEO компанії AQUA Миргород DETOX Антон Рева.
Відгук клієнта
DETOX — це не просто вода, це бренд, який завдяки комплексній роботі всього за два роки став повноправним конкурентом на ринку. В задачі медіакампанії ми ставили ріст конверсійності діджитал площадок бренду та збільшення рівня знання води DETOX. Вони були виконані: за результатами літнього періоду продажі DETOX зросли в 2 рази.