AQUA МИРГОРОД DETOX

Як ефективно зайти у високо конкурентну нішу і збільшити знання в категорії

Дата: 27 жовтня 2025

Клієнт: 

Категорія:

FMCG / Мінеральна вода

Задачі бренду:

Збільшити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії / Збільшити продажі та залучити нових споживачів

Яка була мета?

Створювати новий бізнес завжди складно. А створювати його під час війни — справжній виклик.

На ринку мінеральних вод вже доволі багато сильних гравців. Але є ніша хлоридно-натрієві води, де ще є потенціал. Тому виникла ідея — відродити виробництво природної хлоридно-натрієвої води в Миргородському районі. Саме так народився бренд AQUA Миргород DETOX.

Антон Рева, CEO компанії AQUA Миргород DETOX, уважно проаналізував досвід великих гравців ринку і вирішив: настав час звучати на РАДІО. З головною метою збільшити знання бренду та стимулювати продажі.

Запропоноване рішення на радіо

Команда TAVR Media запропонувала провести дослідження перед стартом рекламної кампанії на радіо, та скористатись двома унікальними інструменти:

  • Radio Brand Lift — показав, що знання бренду DETOX серед цільової аудиторії становило 23% за рахунок інших активностей бренду до старту реклами на радіо.

Radio Recall Test — допоміг обрати максимально конверсійний креатив, за рахунок A/B тестів серед онлайн слухачів радіо.

Ми провели дворівневе A/B-тестування:

1. Визначили найсильнішу ідею з пулу креативів.

2. Оптимізували її за тембром голосу, музикою та подачею.

В результаті фінальний ролик DETOX втричі перевершив середній показник конверсії і сягнув  CTR 0,95.

Не менш важливе ефективне планування РАДІО, яке забезпечило максимальне охоплення цільової аудиторії бренду DETOX в пакеті Mega Alliance. Це наскрізне розміщення одночасно на 12 радіостанціях.

Мінімальна рекомендована тривалість рекламної кампанії  на радіо  — 6 тижнів.
Із середньо тижневим охопленням — 50% цільової аудиторії DETOX. Та частотою контакту з повідомленням – 5 разів на тиждень.

Саме такий підхід забезпечує зростання знання бренду, що конвертується в продажі.

Важливо зауважити в цьому кейсі про синергію РАДІО та DIGITAL каналів.

Одночасно з рекламою на РАДІО бренд DETOX продовжував свої digital-активності — YouTube, соцмережі, онлайн-відео.

Завдяки чому  РАДІО сформувало емоційне знання бренду, а DIGITAL – підсилив візуальну складову бренду.

Результати

По завершенню рекламної кампанії на радіо ми провели другий етап дослідження Radio Brand Lift, за результатами якого знання бренду  DETOX зросло з 23,07% до 32,39%. Що становить +9,3 п.п. або 40% приросту знання бренду за шість тижнів реклами на РАДІО.

Висновки

Успішний старт нового бренду в категорії, де домінують сильні конкуренти.
 Підтверджена ефективність РАДІО як медіа для побудови знання бренду.
 Синергія РАДІО+DIGITAL посилила ефект рекламної кампанії.

Зростання знання бренду на 40%, що безпосередньо конвертувалось у продажі, про що повідомляє CEO компанії AQUA Миргород DETOX Антон Рева.

Відгук клієнта

DETOX — це не просто вода, це бренд, який завдяки комплексній роботі всього за два роки став повноправним конкурентом на ринку. В задачі медіакампанії ми ставили ріст конверсійності діджитал площадок бренду та збільшення рівня знання води DETOX. Вони були виконані: за результатами літнього періоду продажі DETOX зросли в 2 рази.

Антон Рева

СЕО Аква Миргород

Поділитись кейсом