BERGADER

Введіть текст заголовка

BERGADER

Як взаємодіяти зі споживачами емоційно і нетривіально завдяки WOW проекту

Дата: 17 квітня 2024

Клієнт: 

bergader_250

Категорія:

Продукти харчування

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити лояльність споживачів

Яка була мета?

Нагадати українцям про важливість любові до себе та силу справжнього кохання для найрідніших.

 

Познайомити слухачів з брендом BERGADER та збільшити його впізнаваність.

 

Дати спробувати сир BERGADER (семплінг) завдяки інтерактивному розіграшу подарунків у вигляді святкових наборів, в які входила продукція лінійки BERGADER.

Запропоноване рішення на радіо

Щоб розказати про унікальність лінійки сирів Bergader та розкрити його переваги, ми запропонували креативні рекламні ролики.

А для того щоб взаємодія з аудиторією бренду BERGADER була ще більш емоційною і нетривіальною, ми розробили унікальні радіо проекти  в  рамках яких ще ближче познайомили наших слухачів з продукцією BERGADER.

 

До дня закоханих ми реалізували проект «Хітове зізнання» на ХІТ ФМ і проект «DEEP Track: Romantic Vibes»  на KISS FM

 

Також залучили digital інструментів TAVR Media для розіграшу подарунків від партнера.

 

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Допис, поширений Хіт FM (@hitfm_ua)

 

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Допис, поширений KISS FM Ukraine (@kissfm_ua)

Результат

Охоплення в ефірі радіостанцій – понад 6 мільйонів слухачів цільової аудиторії BERGADER з середньою частотою контакту із рекламним повідомлення 10.

 

Більше 1,3 мільйона охоплення в соціальних мережах радіостанцій.

 

Ефективна комплексна стратегія для клієнта.

 

BERGADER став брендом романтичної підтримки рідних і найдорожчих людей в цей непростий час.

Час коли успішність маркетингу в компаніях визначалась лідами — позаду. Наразі актуальна спорідненість з філософією бренду, емоція в комунікації і довіра. І нашим спецпроєктом ми досягли цієї мети.

Назазар Максимець, маркетинг-директор Ardis Group

Як результат продовження співпраці з рекламою лінійки сирів PHILADELPHIA в ефірах радіостанцій TAVR Media.

 

Публікація відгук клієнта: https://www.tavrmedia.ua/news/komunikatsiya-pid-chas-viiny-ardis-group-rozpovila-pro-aktyvnist-z-brendom-bergader/

Відгук клієнта

Всі радіостанції TAVR Media об’єднані єдиною ідеєю, а саме працювати на економіку України та на підтримку ЗСУ. Всі 9 радіостанцій працюють в ефірі,
охоплюючи всі сегменти аудиторії на всіх підконтрольних Україні територіях.

Іван Сидоренко

Головний виконавчий директор

Поділитись кейсом