Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів
Задачі клієнта
Зробити бренд TOP of MIND та збільшити частку ринку.
Розповісти цільовій аудиторії “мами з дітьми” про унікальний продукт від нежитю Мілі Носік.
За допомогою емоційного аудіо креативу важливо зачепити увагу споживачів та влучно донести переваги і ефективність продукту. Мілі Носік – це засіб від нежитю із судинозвужувальним ефектом, що не потрібно капати в ніс, його приймають орально як сироп (оральні краплі) із піпетки, яка зручно дозує препарат для дітей різного віку та дорослих.
Запропоноване рішення на радіо
Бренд Мілі Носік більше 7 років обирає радіо як основний медіа майданчик для побудови знання бренду.
Ми розмістили реклами бренду Мілі Носік з максимальним охопленням цільової аудиторії на високих тижневих частотах 8-9 контактів з повідомленням. Такі показники ефективності на радіо можливо забезпечити за пакетом Mega Alliance при наскрізному розміщенні на 12 радіостанціях. Враховуючи сезонність і активність конкурентів, ми застосували агресивне планування з високими вагами (avTRP 350+) протягом 12 тижнів.
Задіяли яскраві ролики, що дозволили швидко та ефективно донести інформацію про бренд Мілі Носік і його унікальні переваги та дієвість.
Важливе уточнення: перед запуском рекламної кампанії на радіо, велику увагу приділили якості креативу, тому вже більше 7 років ролик не змінюється. Це дозволяє формувати цілісне сприйняття бренду та зберігати позицію TOP OF MIND у цільової аудиторії споживачів.
Результати
Приріст продажів бренду Мілі Носік в цей період склав +16,4%. Важливо наголосити, що в той самий час, приріст продажів у відповідній категорії був негативним на рівні -1,2% в порівнянні до аналогічного періоду 2023 року.
Результатом професійної роботи команди бренду і ефективного спліту медіа стала почесна нагорода «Препарат Року», яку в 2024 році отримав бренд Мілі Носік на щорічному конкурсі професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея».