Mr.Grill

Як продавати більше 10 млн хот-догів щомісяця?!

Дата: 31 жовтня 2025

Клієнт: 

Категорія:

Продукти харчування

Задачі бренду:

Позиціонування бренду / Ззбільшити продажі / Підвищити top of mind awareness

Яка була мета?

  • – масштабувати знання бренду Mr.Grill, позиціонування бренду;
  •  
  • – підкреслити значення Mr.Grill як виробника тих самих хот-догів зі справжнім м’ясом;
  •  
  • – збільшити продажі;
  •  
  • – підвищити top of mind awareness серед цільової аудиторії.

Запропоноване рішення на радіо

Визначити ефективність аудіо креативу нової комунікації Mr.Grill перед стартом рекламної кампанії на радіо за допомогою Radio Recall Test – ексклюзивного інструменту TAVR Media.

Визначити рівень знання бренду Mr.Grill до старту реклами на радіо за допомогою Radio Brand Lift новітній інструмент дослідження для вимірювання рівня знання бренду до та після рекламної кампанії.

Розмістити ефективну національну рекламну кампанію на радіо, яка забезпечить 50% тижневого охоплення цільової аудиторії на тижневій частоті 4+

 

Найкраще рішення – це рекламний пакет Mega Alliance з наскрізним розміщенням на 12-ти топових радіостанціях України. Тривалість – 6 тижнів.

 

Додатково посилили DIGITAL присутність бренду Mr.Grill на онлайн-майданчиках TAVR Media, де запустили відео-преролли на 650 000 показів.

Результати

Правильний медіа-мікс призвів до ефективної синергії РАДІО + DIGITAL + OOH.
За рахунок чого, як результат:

  • Бренд Mr.Grill – абсолютний лідер ринку у категорії «хот-доги».
  • За підсумками кампанії рівень brand awareness зріс на 31,9%. 

Партнерство Mr.Grill і TAVR Media – це історія успішної співпраці, яка продовжується та набирає нових обертів.

Mr.Grill – це ті самі хот-доги, виготовлені тільки зі справжнім м’ясом.

А TAVR Media – це радіогрупа з найкращими станціями країни, яка завжди залишається надійним партнером для розвитку брендів, їхніх ідей та історій.

То ж до зустрічі в ефірах наших станцій!

Відеопрезентація кейсу

Поділитись кейсом