PHILIPS

Як радіо збільшило знання бренду на 15%

Дата: 23 жовтня 2025

Клієнт: 

Категорія:

Побутова техніка

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів

Кращий РАДІО кейс 2025 «Radio is the new black: Back to brilliant basics», який був презентований в рамках NAM Summit 2025 Оксаною Слюсарчук, Head of marketing Philips Ukraine, і Наталією Романенко, CEE Strategic Director, OMD Optimum Media.

Яка була мета?

PHILIPS SONICARE – це електрична зубна щітка, яка забезпечує професійний догляд за зубами вдома.

Задачі рекламної кампанії на радіо: збільшити знання цільової аудиторії про переваги електричної зубної щітки Philips Sonicare, донести переваги над звичайною щіткою, підкреслити ефективність та якість чистки зубів за рахунок унікальних і  правильних вимітальних рухів щітки Philips Sonicare, як рекомендують стоматологи, та залучити нових користувачів до категорії.

Рішення

1. Визначити правильне звернення (рекламне повідомлення) до потенційних споживачів, яка приверне максимальну увагу і спонукає до покупки Philips Sonicare.

2. Продумати стратегію планування рекламних проявів на радіо.

3. Заміряти вплив рекламної кампанії на радіо на зростання Brand Awareness (знання бренду) Philips Sonicare.

Ми сфокусувалися на емоції турботи та професійності — головних цінностях Philips Sonicare.

Важливі інсайти

За допомогою нового ексклюзивного інструменту TAVR Media ми реалізували опитування Radio Custom Survey з вибіркою 1500 цільової аудиторії.

Ми з’ясували, що найбільший відсоток опитаних, а саме 33% слухачів, розглядають покупку електричної зубної щітки Philips Sonicare в якості подарунку.

Цей інсайт відкрив нову територію для креативної комунікації  бренду Philips Sonicare.

А високий показник Radio Recall Test, CTR – 1,13%, підтвердив правильність обраного повідомлення.

Планування за пакетом Mega Alliance забезпечило високі показники щотижневого охоплення – 45% серед чоловіків та жінок віком 18–60 років, на частоті 4+.

Результати

Кампанія перевершила очікування: +15% зростання Brand Awareness (знання бренду) бренду Philips Sonicare.

Радіо знову довело, що є ефективним каналом комунікації, якщо клієнти досліджують вподобання клієнтів перед запуском і запускають протестований креатив.

Що каже Оксана Слюсарчук, Head of marketing Philips Ukraine:

«Що це нам дало? Нашу бажану інкрементальність!!! Ми збільшили базу людей, які помітили нашу комунікацію, на 15 відсоткових пунктів. Продажі продукту теж були максимальними. Зрозуміло, що такий результат ми отримали тільки завдяки RADIO – ми розуміємо, що спрацював весь мікс. Але RADIO суттєво збільшило вплив і залучило унікальну аудиторію, яка раніше не звертала увагу на  наші повідомлення в інших медіа. Після цієї тестової рекламної кампанії на RADIO, ми включили його в нашу рекламну еко-систему на постійній основі, знаходячи правильні та сильні тригери в повідомленнях.»

Відео презентація радіо кейсу Philips Sonicare – «Radio is the new black: Back to brilliant basics», який презентували Оксана Слюсарчук, Head of marketing Philips Ukraine, та Наталія Романенко, CEE Strategic Director, OMD Optimum Media.

Відгук клієнта

Ми всі шукаємо щось нове, але іноді найкращі ідеї народжуються у знайомому. Радіо — приклад того, як класичний канал може зазвучати зовсім по-новому, коли в нього вкладено сучасну стратегію, енергію й сенс. Бо головне — не формат, а як саме ти звучиш для свого слухача.

Оксана Слюсарчук

Head of Marketing, Philips Ukraine

Поділитись кейсом