Як радіо збільшує продажі для сезонних товарів food-FMCG згідно ексклюзивних даних від YouGov

Як радіо збільшує продажі для сезонних товарів food-FMCG згідно ексклюзивних даних від YouGov

05.11.2025

Інтеграція даних з різних джерел відкриває унікальні можливості для неупередженої і точної аналітики, зокрема — для вимірювання ефективності рекламних кампаній.

Саме таку аналітику демонструє кейс, підготовлений TAVR Media спільно з YouGov CP Ukraine, який ілюструє реальні результати рекламної кампанії на радіо.

YouGov — міжнародна дослідницька компанія, представлена на 55 ринках світу, що активно розвиває інструменти та партнерства, щоб надавати бізнесу глибше розуміння реальності — ResearchReality.

В Україні компанія працює під брендом YouGov CP Ukraine (раніше — GfK CP Ukraine) і є єдиним оператором споживчої панелі FMCG, яка функціонує з 1999 року. Учасники панелі на постійній основі фіксують свої покупки товарів повсякденного попиту — незалежно від місця придбання. Це можуть бути традиційні ринки, магазини будь-якого формату, супер- та гіпермаркети, а також онлайн-канали.

Такий підхід дозволяє отримати максимально точну та неупереджену картину реального споживання.

 

«Панельні дослідження — це золотий стандарт у вимірюванні ефективності. Вони показують, що купували раніше, як змінюється поведінка, і що ті самі люди купуватимуть (або ні) після кампанії. У час, коли маркетинг дедалі більше орієнтується на дані, споживча панель — це не просто інструмент, а стратегічний актив. Вона дозволяє брендам не лише бачити, що відбувається, а й розуміти — чому. А отже, ухвалювати рішення, які базуються не на припущеннях, а на реальній поведінці людей»

— коментує Вікторія Забузова, представниця YouGov CP Ukraine.

Фокус на фактичній поведінці споживачів — ключ до глибокої аналітики

Завдяки тривалому періоду спостереження, панель дозволяє аналізувати історію покупок: до, під час і після рекламної кампанії, з програмами лояльності чи без, у періоди промоакцій, а також відстежувати зміни у виборі брендів, категорій та каналів. Окрім цього, дані доповнюються портретом покупців — їхніми хобі, цінностями, поведінковими та соціальними трендами – як на основі кількісних даних, так і якісних досліджень.

Тож, як це працює на прикладі кейсу ринку морозива

В першу чергу ми проаналізували активність категорії в чотирьох ключових для категорії медіа: радіо, зовнішня реклама, digital і телебачення.

Це дозволяє визначити найбільш активних представників ринку, коли розпочинається і завершується сезон рекламної активності, ключові медіа і медіа показники інтенсивності рекламних кампаній.

Таким чином можемо зазначити, що в 2024-му році сезон морозива тривав 15 тижнів, розпочався з 18-го тижня і завершився для основних гравців на 32-му тижні. Найбільш активно використовували медіа мікс RADIO + OOH, що доволі логічно для теплої пори року.

Важливо зазначити категорійний середньо тижневий TRP 238 на радіо з тижневим охопленням більше 3 мільйонів слухачів в містах 50 тис.+

Більш детально активність категорії морозива на радіо виглядає таким чином:

Важливо відмітити зміни рекламних стратегій категорії в 2025 році

Подовження періоду рекламної активності на РАДІО на 4 тижні з 15 тижнів у 2024-му році  до 19 тижнів у 2025-му, а також скорочення присутності на ТБ у 2025-му році.

Завдяки ексклюзивній експертизі YouGov ми можемо визначити продажі морозива, і як певна рекламна стратегія та правильний медіа-мікс впливає на продажі.

Тож аналіз продажів показав, що бренди, які рекламувались на радіо, мали приріст аудиторії споживачів бренду понад сезонного.

Загалом, враховуючи частку ринку бренду і цінову категорію маємо наступні показники росту для кожного з брендів:

Дивіться результати продажів морозива "Хрещатик"

Презентація кейсу впливу радіо на продажі в категорії морозива NAM Summit-2025

Більше деталей про YouGov і чим він допоможе food-FMCG брендам в Україні:

Більше деталей на сайті – https://business.yougov.com.