Збільшити продажі бренду, привернути увагу споживача та збільшити впізнаваність.
Ідея
Скористатись головним УТП бренду – українське виробництво та чітка проукраїнська позиція. З цією єдиною комунікацією вийти одночасно на 11 радіостанціях.
Що було задіяно
Тестування обраного креативу показало, що така комунікація є робочою на ЦА бренда, а саме чоловіків 25-45 років, CTR – 1,52.
Результати
Наш влучний креатив забезпечив суттєве охоплення серед слухачів. Понад півтора мільйони чоловіків 25-45 років почули рекламу пива Бердичівське.
“Бердичівське” – це не просто пиво, це справжній український бренд, який впевнено крокує вперед. І одним із ключових елементів цього руху стала успішна співпраця з медіахолдингом TAVR Media. “Бердичівське” на радіостанціях – це вдалий крок, який дозволив бренду збільшити впізнаваність та зміцнити позиції на ринку. Це приклад того, як ефективне використання медіаресурсів може принести реальні результати.
Анна Левандовська
Директор з маркетингу ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»