Як взаємодіяти зі споживачами емоційно і нетривіально завдяки WOW проекту
Дата: 17 квітня 2024
Клієнт:
Категорія:
Продукти харчування
Задачі бренду:
Збільшити знання / Збільшити лояльність споживачів
Яка була мета?
Нагадати українцям про важливість любові до себе та силу справжнього кохання для найрідніших.
Познайомити слухачів з брендом BERGADER та збільшити його впізнаваність.
Дати спробувати сир BERGADER (семплінг) завдяки інтерактивному розіграшу подарунків у вигляді святкових наборів, в які входила продукція лінійки BERGADER.
Запропоноване рішення на радіо
Щоб розказати про унікальність лінійки сирів Bergader та розкрити його переваги, ми запропонували креативні рекламні ролики.
А для того щоб взаємодія з аудиторією бренду BERGADER була ще більш емоційною і нетривіальною, ми розробили унікальні радіо проекти в рамках яких ще ближче познайомили наших слухачів з продукцією BERGADER.
До дня закоханих ми реалізували проект «Хітове зізнання» на ХІТ ФМ і проект «DEEP Track: Romantic Vibes» на KISS FM
Також залучили digital інструментів TAVR Media для розіграшу подарунків від партнера.
Охоплення в ефірі радіостанцій – понад 6 мільйонів слухачів цільової аудиторії BERGADER з середньою частотою контакту із рекламним повідомлення 10.
Більше 1,3 мільйона охоплення в соціальних мережах радіостанцій.
Ефективна комплексна стратегія для клієнта.
BERGADER став брендом романтичної підтримки рідних і найдорожчих людей в цей непростий час.
Час коли успішність маркетингу в компаніях визначалась лідами — позаду. Наразі актуальна спорідненість з філософією бренду, емоція в комунікації і довіра. І нашим спецпроєктом ми досягли цієї мети.
Назазар Максимець, маркетинг-директор Ardis Group
Як результат продовження співпраці з рекламою лінійки сирів PHILADELPHIA в ефірах радіостанцій TAVR Media.
Всі радіостанції TAVR Media об’єднані єдиною ідеєю, а саме працювати на економіку України та на підтримку ЗСУ. Всі 9 радіостанцій працюють в ефірі, охоплюючи всі сегменти аудиторії на всіх підконтрольних Україні територіях.