Рятівник

Як переключити покупця з брендів конкурентів та збільшити продажі на 202%

Дата: 16 січня 2023

Клієнт: 

Категорія:

Фарма

Задачі бренду:

Збільшити знання / збільшити продажі / базу споживачів

Кейс бренду «Рятівник» від корпорації Arterium – це перший успішний радіо-кейс під час повномасштабного вторгнення. Коли конкуренти мовчали, бренд «Рятівник» вирішив нагадати про себе в ефірі радіо.

 

Корпорація Arterium – перша серед фармацевтичних компаній вийшла з рекламою на радіостанціях TAVR Media за пакетним розміщенням Mega Alliance в розпал сезону, на початку червня 2022 року.

Яка була мета?

Зробити бренд «Рятівник» top of mind в категорії препаратів від опіків шкіри та збільшити частку ринку в сезон.

 

Збільшити свої продажі та знайти нових клієнтів за рахунок перемикання з брендів конкурентів.

Рішення

Рекламна активність протягом чотирьох тижнів із залученням тільки радіо.

 

Ефективна стратегія планування радіо дала можливість побудувати 57% охоплення цільової аудиторії, а саме, жінок віком 24-55 років.

Цікавий факт. Під час рекламної кампанії в ефірі радіостанцій бренд «Рятівник» почав поступово збільшувати продажі. Але виник природний фактор, який має важливий вплив на продажі. Зазвичай, в період дощів, в категорії препаратів від опіків шкіри відбувається падіння продажів. Саме так відбулось на третій тиждень рекламної кампанії «Рятівник». Прийшов циклон з дощем і маркетинг команда вирішує призупинити рекламу.

 

Але ми переконали маркетинг команду Arterium продовжити активність бренду «Рятівник» в період накопичення охоплення на ефективній частоті слухацької аудиторії, яке відбувається протягом як мінімум 4-х тижнів.

 

Приємно працювати з клієнтами, які довіряють експертам TAVR Media і накопиченому досвіду успішних рекламних кампаній.

Результати

Результат перевершив всі очікування. Ріст в продажах бренду «Рятівник» +202%.

 

В період рекламної кампанії бренду «Рятівник» сезонний ріст категорії препаратів від опіків шкіри склав 18%. В той же час бренд «Рятівник» збільшив свої продажі на 202%.

Завдяки правильній стратегії «заявити про себе, коли конкуренти мовчать» бренд «Рятівник» переключив увагу на свій продукт покупців з брендів конкурентів, і що важливо, найбільшого з лідерів категорії «Пантестин».

 

Arterium продовжив рекламну кампанію бренду «Рятівник» ще на 6 тижнів.

 

Плюс в продовж року ще три бренди від Arterium вийшли з рекламою на радіо, а саме Герпевір, Копацил та Гліцисед Макс.

Поділитись кейсом