Як переключити покупця з брендів конкурентів та збільшити продажі на 202%
Дата: 16 січня 2023
Клієнт:
Категорія:
Фарма
Задачі бренду:
Збільшити знання / збільшити продажі / базу споживачів
Кейс бренду «Рятівник» від корпорації Arterium – це перший успішний радіо-кейс під час повномасштабного вторгнення. Коли конкуренти мовчали, бренд «Рятівник» вирішив нагадати про себе в ефірі радіо.
Корпорація Arterium – перша серед фармацевтичних компаній вийшла з рекламою на радіостанціях TAVR Media за пакетним розміщенням Mega Alliance в розпал сезону, на початку червня 2022 року.
Яка була мета?
Зробити бренд «Рятівник» top of mind в категорії препаратів від опіків шкіри та збільшити частку ринку в сезон.
Збільшити свої продажі та знайти нових клієнтів за рахунок перемикання з брендів конкурентів.
Рішення
Рекламна активність протягом чотирьох тижнів із залученням тільки радіо.
Ефективна стратегія планування радіо дала можливість побудувати 57% охоплення цільової аудиторії, а саме, жінок віком 24-55 років.
Цікавий факт. Під час рекламної кампанії в ефірі радіостанцій бренд «Рятівник» почав поступово збільшувати продажі. Але виник природний фактор, який має важливий вплив на продажі. Зазвичай, в період дощів, в категорії препаратів від опіків шкіри відбувається падіння продажів. Саме так відбулось на третій тиждень рекламної кампанії «Рятівник». Прийшов циклон з дощем і маркетинг команда вирішує призупинити рекламу.
Але ми переконали маркетинг команду Arterium продовжити активність бренду «Рятівник» в період накопичення охоплення на ефективній частоті слухацької аудиторії, яке відбувається протягом як мінімум 4-х тижнів.
Приємно працювати з клієнтами, які довіряють експертам TAVR Media і накопиченому досвіду успішних рекламних кампаній.
Результати
Результат перевершив всі очікування. Ріст в продажах бренду «Рятівник» +202%.
В період рекламної кампанії бренду «Рятівник» сезонний ріст категорії препаратів від опіків шкіри склав 18%. В той же час бренд «Рятівник» збільшив свої продажі на 202%.
Завдяки правильній стратегії «заявити про себе, коли конкуренти мовчать» бренд «Рятівник» переключив увагу на свій продукт покупців з брендів конкурентів, і що важливо, найбільшого з лідерів категорії «Пантестин».
Arterium продовжив рекламну кампанію бренду «Рятівник» ще на 6 тижнів.
Плюс в продовж року ще три бренди від Arterium вийшли з рекламою на радіо, а саме Герпевір, Копацил та Гліцисед Макс.