Як привернути увагу мільйонів слухачів та збільшити продажі на 18% за допомогою WOW проєкту
Дата: 28 жовтня 2025
Клієнт:
Категорія:
Продукти харчування / Кондитерські вироби
Задачі бренду:
Змінити емоційне сприйняття бренду / Збільшити продажі
Яка була мета?
Закріпити перерву як асоціацію з KitKat.
Створити проєкт, який допоможе виділитись серед батончиків.
Збільшити продажі нового смаку – білий батончик KitKat.
Кейс бренду KitKat є одним із багатьох відомих брендів корпорації Nestle. Конкуренти були неактивні, тому бренд KitKat вирішив дарувати позитивні емоції, пов’язані з перервою під час нелегкого часу.
Запропоноване рішення на радіо
У багатьох відомих брендів є музичний джингл, а у KitKat його не було.
Команда TAVR Media розуміє важливість аудіо ідентичності бренду, тому ми запропонували створити музичний джингл KitKat «під ключ».
Нове звучання бренду KitKat стало емоційним зв’язком для споживачів і миттєво впізнаваним в радіо ефірах.
Наступний крок – це популяризація новинки білого батончика KitKat
Враховучи, що білий колір – це легкість, а ще цей колір завжди асоціюється зі святом, ми запропонували впровадити традицію святкування нового свята «Міжнародний День Білого». Основа свята – це вдячність людям, які нас оточують.
Тож, 14 березня разом з брендом KitKat і Хіт FM до Дня Білого ми реалізували потужний проєкт «Великий Весняний Концерт» на сцені МЦКМ (Жовтневий Палац України).
Для того, щоб максимально залучити цільову аудиторію бренду KitKat та познайомити з традицією свята День Білого, ми запустили розіграш квитків на концерт в ранковому шоу Хіт FM. Впродовж місяця слухачі Хіт FM дякували близьким, рідним, коханим і розповідали за що саме вони дякують і тиким чином вигравали квитки на концерт.
Анонс концерту звучав по всій Україні одночасно на 12-ти радіостанціях за пакетом Mega Alliance. Також для популяризації події ми залучили зовнішню рекламу і диджитал інструменти TAVR Media.
Результат
Таким чином, про свято День Білого разом з брендом Kit Kat дізналось понад 10 млн слухачів на радіо.
Бренд KitKat отримав понад 3 мільйони контактів у зовнішній рекламі та метро.
А також понад 3 мільйони унікальних користувачів на digital майданчиках TAVR Media.
Як результат – зріст продажів білого батончика KitKat сягнув 18%
Це приклад успішної мультимедійної кампанії, яка об’єднала музику, вдячність і бренд.
Ми вдячні клієнту корпорації Nestle і бренду КітКат за довіру і багаторічну співпрацю.