Збільшити знання / Збільшити продажі / Наростити базу споживачів
Яка була мета?
Забезпечити максимальне зростання впізнаваності бренду AZNAURI в категорії міцних алкогольних напоїв, збільшити його частку на ринку та підвищити рівень споживчої лояльності.
Бренд у 2023 році мав показник знання на рівні 60%, хоча і використовував візуальні медіа ТБ і Youtube для своїх рекламних кампаній.
Враховуючи бюджетування, бренду AZNAURI вирішив використати радіо та digital як основні медіа-майданчики. На це рішення вплинуло декілька чинників:
– Високі показники охоплення на радіо основної цільової аудиторії чоловіків з доходом середнім та вище.
– Можливість безперервної комунікації на радіо під час блекаутів.
– Високі показники ефективності аудіо креативів,
– Низька вартість контакту на радіо
Запропоноване рішення на радіо
Команда TAVR Media запропонувала три етапи реалізації річної стратегії бренду AZNAURI:
Перший етап побудови і нарощування знання бренду AZNAURI. Період квітень – липень 2023 рік
Ми розробили проєкт «Леви бізнесу» і перевірили ефективність креативу AZNAURI перед стартом спонсорської рекламної кампанії на радіо.
Radio Recall Test підтвердив, що креатив має показник в 4 рази вищий за середній – CTR 1,25%
За рахунок ефективного планування в пакеті Mega Alliance ми забезпечили щотижневе охоплення цільової аудиторії чоловіків на рівні 46% з частотою 5+.
Другий етап залучення цільової аудиторії і побудова лояльності до бренду AZNAURI. Період серпень і грудень 2023 рік.
Серпень – реалізувати комплексний проект «День Народження Левів», бо лев – це символ бренду AZNAURI, а серпень – саме той місяць, коли народжуються леви по гороскопу.
Бренд AZNAURI привітав «левів» з Днем Народження в ефірах радіостанцій і розіграв подарунки в соціальних мережах радіостанцій.
Грудень – повторити серпневий успіх в проєкті «Вітання Левів» з Новим Роком. Бо Новий Рік – це той момент, коли чоловіки підбивають підсумки року і святкують свої перемоги.
То ж, бренд AZNAURI привітав «левів» з Новим Роком в ефірах радіостанцій і розіграв подарунки в соціальних мережах радіостанцій.
А учасники розіграшу поділились світлинами отриманих подарунків, що свідчить про високу лояльність аудиторії радіо до розіграшу AZNAURI.
Результати
Поки конкуренти мовчали, бренд AZNAURI, використовуючи в рекламних комунікаціях тільки радіо, активно будував знання і лояльність серед своїх споживачів. В результаті, згідно досліджень компанії Q&Q Digital Research Concepts, знання бренду виросло на +19%.
А за результатами продажів AZNAURI став брендом №1 і обійшов багаторічних лідерів ринку.
AZNAURI – алкогольний бренд, станом на 2025 рік “Коньяк року 2024” на наймасштабнішій національній бізнес-премії України “Вибір року”. Крім того, це свідчить про високу якість продукції та довіру споживачів.
Кейс бренду AZNAURI – це приклад успішної співпраці з радіо як одним з основних носіїв рекламної комунікації, який дозволив досягти топових позицій з продажів та частки ринку.
Ефективність реклами на радіо на прикладі кейсу AZNAURI зумовлена професійним підходом до планування в поєднанні з технічними, креативними та аналітичними ресурсами TAVR Media.
Вона підтверджена довірою клієнта та щорічними продовженнями співпраці.
Відгук клієнта
Цінуємо компанію ТАВР Медіа за їх професійний, проактивний та клієнтоорієнтовний підхід, який не обмежується лише каналом радіо. За більше ніж 5 років роботи впевнено можемо назвати команду ТАВР Медіа не лише надійними партнерами, а й друзями, які підтримають у будь якій ситуації.
Ольга Оширова
Маркетинг директорка Aznauri Global beverage trade