Як і навіщо лідер категорії реалізує WOW проєкти на радіо
Дата: 7 травня 2024
Клієнт:
Категорія:
Продукти харчування
Задачі бренду:
Збільшити знання / збільшити лояльність споживачів
Яка була мета?
Чай МОНОМАХ – це відомий український бренд, який вже є лідером категорії.
Тож задача – закріпитись в TOP of Mind споживача за рахунок яскравого нестандартного рішення. А також посилити асоціацію чаю МONOMAХ із міцністю та мужністю.
Основний меседж: Чай МONOMAХ. МІЦНИЙ ВІД НАРОДЖЕННЯ!
Рішення
Команда TAVR Media запропонувала комплексне рішення:
Комунікація«Бренд обираєш – дивись на походження чай МОНОМАХ міцний від народження» у вигляді ротації нового хіта «Міцний від народження» від зіркового українського гурту ТНМК.
Колаборація гурту ТНМК з найпопулярнішими радіостанціями України Хіт ФМ, Радіо Рокс, Наше Радіо і Радіо Байрактар. Та розіграш річного запасу чаю в інтерактивному проєкті «Чай від ТНМК».
Залучення діджитал інструментів TAVR Media (сайти і соціальні мережі радіостанцій) для розіграшу подарунків від партнера.
Основна мета такого підходу – відійти від стандартних рішень і сфокусувати увагу на тому, що дійсно цікаво і важливо радіо слухачам = споживачам чаю МОНОМАХ.
Результати
Завдяки ефективній комплексній стратегії більше 10 мільйонів українців підспівували новий хіт ТНМК «Міцний від народження» від бренду МОНОМАХ.
Проєкт охопив близько 1,5 мільйона аудиторії в соціальних мережах радіостанцій.
Дізнатись більше про історію створення відеокліпу на пісню «Міцний від народження», у якому, як у міні-фільмі, розкриваються душа і суть бренду, та про соціальну активність бренду МОНОМАХ можна за посиланням.