Джерело Якова

Як збільшити продаж на 196%

Дата: 15 травня 2025

Клієнт: 

Категорія:

Продукти харчування

Задачі бренду:

Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів

Яка була мета?

Основною метою кампанії було знайомство слухачів з унікальною торговою пропозицією (УТП) ТМ Джерело Якова та підвищення її впізнаваності серед аудиторії. Також стояла задача збільшити продажі та донести цінність продукту через рекламні кампанії на кількох радіостанціях Києва.

Рішення

Для досягнення цих цілей було обрано рекламний пакет Мега Альянс, який дозволяє охопити від 40 до 55% цільової аудиторії в Києві. Кампанія включала пряму рекламу на 11 радіостанціях столиці. Протягом трьох місяців  ролик прозвучав в ефірі станцій 4334 рази, що дозволило ефективно донести інформацію про Джерело Якова до слухачів, привернути їхню увагу та створити позитивний імідж бренду.

Охоплення за період кампанії – понад 1 мільйон осіб, а кількість контактів з рекламою – понад 54 мільйони.

 

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Результати<span data-metadata="">

Кампанія показала чудові результати, досягнувши значного приросту в продажах. У грудні продажі збільшились на 122%, у січні – на 192,7%, у лютому – на 195,7%, а в березні приріст досяг 197,3% у порівнянні з минулим роком. Завдяки цьому бренд зміг зміцнити свої позиції на ринку та досягти високих показників лояльності та впізнаваності серед аудиторії.

Поділитись кейсом