KitKat

Як привернути увагу мільйонів слухачів та збільшити продажі на 18% за допомогою WOW проєкту

Дата: 28 жовтня 2025

Клієнт: 

Категорія:

Продукти харчування / Кондитерські вироби

Задачі бренду:

Змінити емоційне сприйняття бренду / Збільшити продажі

Яка була мета?

Закріпити перерву як асоціацію з KitKat.

Створити проєкт, який допоможе виділитись серед батончиків.

Збільшити продажі нового смаку – білий батончик KitKat.

Кейс бренду KitKat є одним із багатьох відомих брендів корпорації Nestle. Конкуренти були неактивні, тому бренд KitKat вирішив дарувати позитивні емоції, пов’язані з перервою під час нелегкого часу.

Запропоноване рішення на радіо

У багатьох відомих брендів є музичний джингл, а у KitKat його не було.

 

Команда TAVR Media розуміє важливість аудіо ідентичності бренду, тому ми запропонували створити музичний джингл KitKat «під ключ».

 

Нове звучання бренду KitKat стало емоційним зв’язком для споживачів і миттєво впізнаваним в радіо ефірах.

Наступний крок – це популяризація новинки білого батончика KitKat

Враховучи, що білий колір – це легкість, а ще цей колір завжди асоціюється зі святом, ми запропонували впровадити традицію святкування нового свята «Міжнародний День Білого». Основа свята – це вдячність людям, які нас оточують.

Тож, 14 березня разом з брендом KitKat і Хіт FM до Дня Білого ми реалізували потужний проєкт «Великий Весняний Концерт»  на сцені МЦКМ (Жовтневий Палац України).

Для того, щоб максимально залучити цільову аудиторію бренду KitKat та познайомити з традицією свята День Білого, ми запустили розіграш  квитків на концерт в ранковому шоу Хіт FM. Впродовж місяця слухачі Хіт FM дякували близьким, рідним, коханим і розповідали за що саме вони дякують  і тиким чином вигравали квитки на концерт.

Анонс концерту звучав по всій Україні одночасно на 12-ти радіостанціях за пакетом Mega Alliance. Також для популяризації події ми залучили зовнішню рекламу і диджитал інструменти TAVR Media.

Результат

Таким чином, про свято День Білого разом з брендом Kit Kat дізналось понад 10 млн слухачів на радіо.

Бренд KitKat отримав понад 3 мільйони контактів у зовнішній рекламі та метро.

А також понад 3 мільйони унікальних користувачів на digital майданчиках TAVR Media.

Як результат – зріст продажів білого батончика KitKat сягнув 18%

Це приклад успішної мультимедійної кампанії, яка об’єднала музику, вдячність і бренд.

 

Ми вдячні клієнту корпорації Nestle і бренду КітКат за довіру і багаторічну співпрацю.

 

Бо коли є довіра — бренд звучить гучніше!

Дивіться, як це було:

Поділитись кейсом