Як зробити бренд TOP of MIND та збільшити частку ринку за допомогою WOW проєкту
Дата: 11 травня 2023
Клієнт:
Категорія:
Рітейл
Задачі бренду:
Збільшити знання / збільшити лояльність споживачів
Яка була мета?
Зробити бренд АВРОРА TOP of MIND в категорії мультимаркетів та збільшити частку ринку за допомогою WOW проєкту.
Надати можливість своїм покупцям стати частиною великого збору для підтримки ЗСУ.
Кейс бренду АВРОРА — це один з перших радіо кейсів під час повномасштабного вторгнення, який перевершив усі очікування своїми результатами.
Мультимаркет АВРОРА — українська міжнародна мережа магазинів формату «One dollar store» із дешевими товарами, які працюють в Україні.
Важливий інсайд цільової аудиторії, яка купує товари економ класу, але має дуже велике бажання долучитись до масштабних зборів для ЗСУ.
Рішення
Компанія АВРОРА випустила серію коміксів з історіям нашої перемоги, основані на реальних подіях під час війни. Всі кошти від продажу були направлені у фонд United 24.
Для ще більшого резонансу в суспільстві і максимального привернення уваги до збору була записана патріотична пісня «Шлях до Перемоги!» яку заспівали Оля Полякова, Анна Трінчер і POSITIFF.
Презентація пісні відбулась в прямому ефірі найпопулярніших ранкових шоу України: «Хеппі Ранок на Хіт ФМ» і «Ранковий двіж на Нашому Радіо».
Впродовж всього проєкту «Шлях до Перемоги!» ведучі радіостанцій щоденно звітували про результати збору на радіостанціях Радіо Рокс, Радіо Байрактар, Мелодія ФМ, Хіт ФМ і Наше Радіо.
Анонсування проєкту відбувалось за пакетом Mega Alliance на всіх радіостанціях TAVR Media.
Для підсилення ефекту ми використали диджитал площадки TAVR Media та соціальні мережі радіостанцій TikTok та YouTube.
А результати зборів за два місяці проєкту особисто резюмував Роман Сівковський, маркетинг директор мультимаркетів АВРОРА, в прямому ефірі найпопулярнішого ранкового шоу в Україні – Хеппі Ранок на Хіт ФМ.
Результати
Більше 10 мільйонів українців дізнались про масштабний збір для ЗСУ від мультимаркетів АВРОРА.
Загальна кількість контактів з інформацією про збір становила більше 90 мільйонів.
Завдяки диджитал можливостям TAVR Media проєкт отримав додаткове охоплення — 3 200 000 показів відео у ТiкTоk та YouTube.
Згідно звіту на сторінках видання UNIAN маємо наступну інформацію про результати збору:
Благодійна акція «Шлях до Перемоги» завершилася. Разом нам вдалося зібрати 5 млн грн! До цієї суми АВРОРА додала 6,2 млн грн, щоб придбати 2 дрони для проєкту «Армія дронів».
Тож загальна сума склала 11, 2 млн грн. Їх ми вже передали через UNITED 24.