Створити новий музичний радіо/Youtube проект, де молоді виконавці зможуть вперше заявити про себе мільйонній аудиторії слухачів.
Формат музичних батлів між молодими артистами додасть інтриги, а визначити кращого допоможе зіркове журі.
Для PEPSI – це спеціально створений, сучасний, трендовий знімальний майданчик з глибокою інтеграцією продукту.
Дивись, як круто все вийшло
Результати
По завершенню проєкту бренд PEPSI продовжив рекламну активність на радіо з новою комунікацією:
Також активно використовує експертизу та потужності TAVR Media для реклами інших брендів компанії PepsiCo: чіпсів Lays, соків Sandora та Садочок, йогуртів Марійка.
Залучення команди TAVR Media до розробки та створення креативів, планування рекламних кампаній допомогло PEPSI досягнути найкращих результатів та креативних рішень, підтверджених Radio Recall Test.