Пиво Бердичівське: як локальному бренду вийти на національний рівень

Дата: 1 липня 2024

Ефект спонсорского проєкту на радіо

Клієнт: 

Категорія

Алкоголь

Задача бренду:

Збільшити знання; збільшити продажі/ базу споживачів

Яка була мета?

Збільшити продажі бренду, привернути увагу споживача та збільшити впізнаваність.

Ідея

Скористатись головним УТП бренду – українське виробництво та чітка проукраїнська позиція. З цією єдиною комунікацією вийти одночасно на 11 радіостанціях.

Що було задіяно

Тестування обраного креативу показало, що така комунікація є робочою на ЦА бренда, а саме чоловіків 25-45 років, CTR – 1,52.

Результати

Наш влучний креатив забезпечив суттєве охоплення серед слухачів. Понад півтора мільйони чоловіків 25-45 років почули рекламу пива Бердичівське.

Назар Максимець

“Бердичівське” – це не просто пиво, це справжній український бренд, який впевнено крокує вперед. І одним із ключових елементів цього руху стала успішна співпраця з медіахолдингом TAVR Media. “Бердичівське” на радіостанціях – це вдалий крок, який дозволив бренду збільшити впізнаваність та зміцнити позиції на ринку. Це приклад того, як ефективне використання медіаресурсів може принести реальні результати.

Анна Левандовська

 

Директор з маркетингу ТОВ «Бердичівський пивоварний завод»

Поділитись кейсом