Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів
Яка була мета?
Основною метою кампанії були:
1. Збільшення продажів, лояльність до бренду.
2. Асоціація бренду з родинним затишком і спільними приготуваннями домашніх страв.
Рішення
Креатив мав донести основну ідею: Щедрий дар – це та річ з дому, з якою в тебе відбудований емоційний зв’язок і довіра, – це те, що завжди підтримає морально та подарує відчуття спокою. Основний емоційний образ – відчуття дому: тепло, затишок, комфорт, спокій.
В результаті Radio Recall Test на цільову аудиторію «вік 18-54, хобі: кулінарія» був досягнутий CTR 0,63. Ролик не лише потрапив до етеру, але й став звуковою доріжкою до відео, створеного за допомогою ШІ.
Результат
Для FM-етеру було обрано рекламний пакет Mega Alliance Full, який включає пряму рекламу на 11 радіостанціях столиці. В результаті охоплення рекламної кампанії склало 8,4 млн людей в етері та 6 млн в digital.