Як збільшити частку ринку на 6,2%

Щедрий Дар

Як збільшити частку ринку на 6,2%

Дата: 4 липня 2025

Клієнт: 

Категорія:

 

Продукти харчування

Задачі бренду:

 

Збільшити знання / Збільшити продажі/базу споживачів

Яка була мета?

Основною метою кампанії були:

1. Збільшення продажів, лояльність до бренду.

2. Асоціація бренду з родинним затишком і спільними приготуваннями домашніх страв.

Рішення

Креатив мав донести основну ідею: Щедрий дар – це та річ з дому, з якою в тебе відбудований емоційний зв’язок і довіра, – це те, що завжди підтримає морально та подарує відчуття спокою. Основний емоційний образ – відчуття дому: тепло, затишок, комфорт, спокій.

В результаті Radio Recall Test на цільову аудиторію «вік 18-54, хобі: кулінарія» був досягнутий CTR 0,63. Ролик не лише потрапив до етеру, але й став звуковою доріжкою до відео, створеного за допомогою ШІ.

Результат

Для FM-етеру було обрано рекламний пакет Mega Alliance Full, який включає пряму рекламу на 11 радіостанціях столиці. В результаті охоплення рекламної кампанії склало 8,4 млн людей в етері та 6 млн в digital.

Поділитись кейсом