Супрадин

Як привернути увагу забезпеченої аудиторії покупців та збільшити продажі на 180%

Дата: 29 січня 2024

Клієнт: 

Категорія:

Фарма

Задачі бренду:

Збільшити знання / збільшити продажі / базу споживачів

Яка була мета?

Враховуючи специфіку споживання вітамінів і вартість продукції СУПРАДИН® Актив від BAYER, а це профілактичний засіб з ціною вище середньоринкової, наша задача була – залучити нову додаткову аудиторію жінок віком 25-45 з доходом вище середнього, яку бренд не зміг осягнути за допомогою диджитал реклами та збільшити продажі в сезон.

 

Основний меседж:

 

СУПРАДИН® Актив від BAYER – це комплекс вітамінів та мінералів для зміцнення імунітету та заряду життєвої енергії.

Рішення

Міжнародна експертиза і наш досвід підтверджує високу ефективність Радіо в медіа-міксі з диджитал рекламою для залучення більш забезпеченої аудиторії споживачів. Саме така аудиторія цікава бренду СУПРАДИН® Актив.

 

Враховуючи, що впродовж 2022 року бренд СУПРАДИН® Актив рекламувався тільки в диджитал, потенціал залучення нової аудиторії споживачів був вичерпаний. Тому в 2023 році з середини лютого стартувала  національна рекламна кампанія на радіо за найбільш ефективним пакетом Mega Alliance Aggressive.

 

Тижневі показники ефективності радіо реклами бренду СУПРАДИН® Актив становили:

 

● 220 TRP;

 

● 5 – середня частота контакту з рекламним повідомленням;

 

● 60 % охоплення цільової аудиторії – жінки віком 25-45 років.

Результат

Результат перевершив всі очікування.

 

Згідно даних продажів від компанії PROXIMA продажі вітамінів СУПРАДИН® Актив виросли на 180%, а частка ринку – на 6 пунктів.

СУПРАДИН® Актив вирішив перевірити ефективність медіа-міксу в інших медіа і не отримав належних результатів – падіння у продажах.

 

Це ще один практичний кейс, який підтверджує ефективність медіа-міксу RADIO+DIGITAL для залучення більш забезпеченої аудиторії, якої потребують бренди з доданою цінністю.

Таким чином виробник BAYER відкрив для себе ефективність реклами на радіо.

І в подальшому розмістив на радіо рекламні кампанії ще 4-х своїх брендів, а саме: ТЕРАФЛЕКС, ЕРІУС, КАЛЬЦЕМІН, КЛАРИТИН.

Поділитись кейсом