Мультимаркет АВРОРА

Як зробити бренд TOP of MIND та збільшити частку ринку за допомогою WOW проєкту

Дата: 11 травня 2023

Клієнт: 

Категорія:

Рітейл

Задачі бренду:

Збільшити знання / збільшити лояльність споживачів

Яка була мета?

Зробити бренд АВРОРА TOP of MIND в категорії мультимаркетів та збільшити частку ринку за допомогою WOW проєкту.

 

Надати можливість своїм покупцям стати частиною великого збору для підтримки ЗСУ.

 

 Кейс бренду АВРОРА — це один з перших радіо кейсів під час повномасштабного вторгнення, який перевершив усі очікування своїми результатами. 

 

 Мультимаркет АВРОРА  — українська міжнародна мережа магазинів формату «One dollar store» із дешевими товарами, які працюють в Україні. 

 

Важливий інсайд цільової аудиторії, яка купує товари економ класу, але має дуже велике бажання долучитись до масштабних зборів для ЗСУ.

Рішення

Компанія АВРОРА випустила серію коміксів з історіям нашої перемоги, основані на реальних подіях під час війни. Всі кошти від продажу були направлені у фонд United 24.

 

 Для ще більшого резонансу в суспільстві і максимального привернення уваги до збору була записана патріотична пісня «Шлях до Перемоги!» яку заспівали Оля Полякова, Анна Трінчер і POSITIFF.

 

 Презентація пісні відбулась в прямому ефірі найпопулярніших ранкових шоу України: «Хеппі Ранок на Хіт ФМ» і «Ранковий двіж на Нашому Радіо».

Впродовж всього проєкту «Шлях до Перемоги!» ведучі радіостанцій щоденно звітували про результати збору на радіостанціях Радіо Рокс, Радіо Байрактар, Мелодія ФМ, Хіт ФМ і Наше Радіо.

 

Анонсування проєкту відбувалось за пакетом Mega Alliance на всіх радіостанціях TAVR Media.

 

Для підсилення ефекту ми використали диджитал площадки TAVR Media та соціальні мережі радіостанцій TikTok та YouTube.

 

 А результати зборів за два місяці проєкту особисто резюмував Роман Сівковський, маркетинг директор мультимаркетів АВРОРА, в прямому ефірі найпопулярнішого ранкового шоу в Україні – Хеппі Ранок на Хіт ФМ.

Результати

Більше 10 мільйонів українців дізнались про масштабний збір для ЗСУ від мультимаркетів АВРОРА.

 

Загальна кількість контактів з інформацією про збір становила більше 90 мільйонів.

 

Завдяки диджитал можливостям TAVR Media проєкт отримав додаткове охоплення — 3 200 000 показів відео у ТiкTоk та YouTube.

 

Згідно звіту на сторінках видання UNIAN маємо наступну інформацію про результати збору:

 

Благодійна акція «Шлях до Перемоги» завершилася. Разом нам вдалося зібрати 5 млн грн! До цієї суми АВРОРА додала 6,2 млн грн, щоб придбати 2 дрони для проєкту «Армія дронів».

 

Тож загальна сума склала 11, 2 млн грн. Їх ми вже передали через UNITED 24.

 

Дякуємо всім за участь та активну підтримку!

 

Поділитись кейсом