SCHONEN

Як потужно увійти в сезон завдяки WOW проєкту на радіо

Дата: 5 жовтня 2023

Клієнт: 

Категорія:

Фарма

Задачі бренду:

Збільшити знання / збільшити лояльність споживачів

Яка була мета?

На початку сезону захворювань осінь-зима привернути увагу споживачів до бренду SCHONEN.
 
Підкреслити позіціонування бренду SCHONEN як провідного гравця на ринку фарми.
 
Закріпити асоціацію між назвою бренду, інноваціями та сучасними технологіями, завдяки яким SСHONEN виготовляє широкий асортимент продуктів, знайомі нам (Хьюмер, Аффида, Зест, Аргетт та інші).

Рішення

Заснувати на початку жовтня подію «День здоров’я нації», щоб перед сезоном захворювань бренд SСHONEN як лідер індустрії привернув увагу українців до проблем здорового способу життя, долучивши вузькопрофільних фахівців системи охорони здоров’я, а також популярних українських співаків і ведучих ранкових радіо шоу.
 
Яскрава подія, новий формат комплексного підходу, де ми залучили прямі ефіри на радіо, масштабний івент і диджитал інструменти. Ми нестандартно поєднали музичні прем’єри топових українських виконавців (Monatik, Max Barskih, Dorofeeva, Оля Полякова, Positiff, Alyosha, Tarabarova, М’ята, Арсен Мірзоян), дотепні жарти зіркових ведучих і корисні поради для здоров’я від лікарів-експертів. Все це спрацювало на єдину мету – створити WOW проєкт з брендом SСHONEN в центрі уваги широкої аудиторії.
Для того, щоб посилити ефект і ближче познайомити аудиторію споживачів з широкою лінійкою продукції SСHONEN, ми запустили щотижневий розіграш HEALTH BOX-ів.
 
А щоб пояснити, як краще підібрати набір продукції SСHONEN, ведучі ранкових шоу в прямому ефірі збирали свій особистий HEALTH BOX.
 

Результат

Ми створили резонансну подію, про яку дізнались більше 10 мільйонів українців з ефірів радіостанцій. 
 
Отримали 2 мільйони охоплення на диджитал площадках TAVR Media і соціальних мережах радіостанцій. 
 
Започаткували  “День здоров’я нації” під егідою SCHONEN, що став одним з головних елементів глобальної PR-стратегії компанії.
 
Ось що пише про наш проєкт «День здоров’я нації» новий пошуковий інструмент Gemini від Google: 
 
«День здоров’я нації» — це нова ініціатива, яка щорічно відзначається 4 жовтня, започаткована брендом SCHONEN, який в Україні представляє фармацевтична компанія Delta Medical. Мета цього свята – наголосити на важливості здоров’я нації, особливо в умовах війни, та закликати до покращення стану здоров’я українців. На відміну від Всесвітнього дня здоров’я, що відзначається 7 квітня, День здоров’я нації зосереджений на специфічних викликах та потребах української нації, мотивуючи людей дбати про своє здоров’я, а також сприяти розвитку медичних інновацій та покращенню доступу до якісної медицини.
 
 Проєкт “День здоров’я нації” також відзначило провідне видання в галузі фармації для професіоналів Східної Європи, Євразії та Кавказу «Містер Блістер».

Поділитись кейсом